DOLAR

Alış:
Warning: Undefined variable $dolarAlis in /home/u683262013/domains/birecikte.com/public_html/wp-content/themes/ohaber/parts/currency.php on line 34

Satış:
Warning: Undefined variable $dolarSatis in /home/u683262013/domains/birecikte.com/public_html/wp-content/themes/ohaber/parts/currency.php on line 35

EURO

Alış:
Warning: Undefined variable $euroAlis in /home/u683262013/domains/birecikte.com/public_html/wp-content/themes/ohaber/parts/currency.php on line 39

Satış:
Warning: Undefined variable $euroSatis in /home/u683262013/domains/birecikte.com/public_html/wp-content/themes/ohaber/parts/currency.php on line 40

GBP

Alış:
Warning: Undefined variable $sterAlis in /home/u683262013/domains/birecikte.com/public_html/wp-content/themes/ohaber/parts/currency.php on line 44

Satış:
Warning: Undefined variable $sterSatis in /home/u683262013/domains/birecikte.com/public_html/wp-content/themes/ohaber/parts/currency.php on line 45

Ana Sayfa Bugün, GÜNDEM 23 Nisan 2021

Viranşehir Belediye Başkanı Salih Ekinci`den 23 Nisan Mesajı

Viranşehir Belediye Başkanı Salih Ekinci`den 23 Nisan Mesajı

Şanlıurfa Ak Parti Viranşehir Belediye Başkanı Salih Ekinci, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayınladı.

Başkan Ekinci ,Mesajında, TBMM’nin açıldığı gün tüm dünya çocuklarına armağan edilen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın dünyadaki tek çocuk bayramı olduğunun altını çizen Başkan Ekinci; bu sayede sevgi, barış, dostluk ve kardeşlik gibi kavramların minik yüreklerden tüm dünyaya yayıldığını ifade etti.

Türk milletinin 101 yıl önce işgal tehdidi karşısında asil, cesur ve mağrur bir duruş sergilediğine vurgu yapan Başkan Salih Ekinci, mesajında şu ifadelere yer verdi: “23 Nisan, milletimizin önemli günlerinden birisidir. Bugün bizlere düşen ise, ecdadımızın bizlere bıraktığı bu aziz mirasa sahip çıkarak en kıymetli hazinemiz olan çocuklarımızı ülkesini ve milletini seven, vatanı için çalışıp üreten insanlar olarak yetiştirmektir.

Bu sene, Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımızın 101. Yılını kutluyoruz. Hepimizin yüreklerinde birlik ve bütünlük duyguları kabarıyor, coşku ile meydanlarda buluşmak istiyoruz, ama bu sene bayramımızı meydanlarda değil; tüm dünyayı etkisi altına alan salgın hastalığı bir an önce yenmek, gelecek sağlıklı günlerde bir arada olmak adına evlerimizde kutlayacağız. Ayrıca inanıyorum ki, gelecek sene de Bayramımızda yine mutlulukla ve coşkuyla kentimizin rengârenk sokaklarında buluşacağız.

Tüm bu hislerimle, en büyük mirasımız olan ulusal egemenliği bizlere emanet eden Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk ve mücadele arkadaşlarını bir kez daha saygı, rahmet ve minnetle anıyor; bu güzel günün sahibi, aydınlık yarınların mimarı tüm çocuklarımızın bayramını en içten dileklerimle kutluyorum.”
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA

BEYNSOFT